SYSTÉMOVÉ A SERVISNÍ SLUŽBY

Cílem úseku služeb zákazníkům je zabezpečit kvalitní a rychlé servisní a systémové služby k plné spokojenosti zákazníka. Geograficky zajišťujeme tyto služby plošně zejména na území České republiky.

V ČR jsou zákazníkům k dispozici dvě hlavní systémová a servisní střediska (Zlín a Praha) a regionální technické kanceláře lokalizované po celé ČR. Zákazníci mají k dispozici jednotný kontaktní bod – centrální dispečink, který eviduje a koordinuje veškeré systémové a servisní služby. Tato struktura umožňuje nástup na zásah v kterémkoli místě ČR již do 4 hodin od jeho nahlášení, a to přímo na místě nebo případně prostřednictvím oddělení vzdálené podpory.

V rámci servisních služeb se jedná zejména o poskytování smluvního autorizovaného servisu celého portfolia nebo dílčích částí pro následující značky: Hewlett Packard Enterprise, HP Inc.  a   Sharp NEC Display Solutions a platebních terminálů Ingenico.